Thursday, April 9, 2009

Ari Bergembira..

Lalala..ni citer smlm nih.tapi ari nih baru nak taip.sebab smlm bapok penatnya.x de masanya nak mengadap pc.waaaaaaaaa...aku dah x de life.tengok tv pastu tido..tuh jek la rutin harian aku.tambah-tambah umah aku tengah renovate.lagi la serabut hidup aku.tiap ari nak tido kena sapu lantai pastu tdo merata2x jek.dah macam pelarian dah hidup aku.tido celah2x almari ngan kotak.nanes T-T.Lantak laa..tuh citer pasal kat umah..sekarang nih mari kita bercerita pasal pagi tuh kat KKR.

Pagi2x ari dah kena masuk bilik mesyuarat..kena jumpa SUB(setiausaha bahagian) Hj Mohd S(bukan nama sebenar).dengar dia bagi briefing pasal BPB(bahagian pembangunan bumiputra).pong pang.pong pang..abih mesyuarat yang x sepaptutnya kitaorang hadir.lol..sebab benda nih pasal dak2x baru yang keje kat sini jek.x kisah laa..yang penting ada gak benda nak buat.tapi bapok mengantuknya meeting tuh.nak tertido-tdo aku.mata dok menahan jek nih.dah la sejuk..memang menambahkan lagi rasa nak tdonya.nasib baik la aku pk nih training.kalo kat kelas nih..memang aku cabut balik bilik tdo.perghhh..kalo dapat tdo kan besh.aku pelik giler arr..semenjak aku buat training..aku punya penyakit mengantuk tuh dah macam kritikal sangat.macam bagi dadahaku rasa.mengantuk jek.rasanya dah tdo awal dah.tapi bangun pagi mesti liat mcm kopok lekor dah sejuk.daj la gi keje mata stim jek.memang mengantuk giler arr.kalo kat kolej dulu x de la mengantuk mcm nih.steady jek gi kelas kol 8 even mlm tuh tdo kol 3 4 pagi..ada ker aku dah masuk alam makcik-makcik.wowww..impresive.aku x mo jadi makcik-makcik lagi walaupon mulut aku cam makcik-makcik.lol.adoi...mcm mana nak ilangkan penyakit mengantuk nihhh..damn.

dah abih meeting..apa lagi balik kat port kitaoarng arr.orang lain sibuk buat keje.kitaoarng main internet+baca magazine+borak+gosip.tuh jek la rutin kitaorang tiap hari..damn..kalo sampai abih practical cam nih.memang sia-sia aku ambik practical.baik aku dok umah mengangkang kasi lemau..wowwww..impresive.lol.sebab tuh la aku ngan nani dah tekad nak minta tukar tempat training kitaorang.petang tuh lepas lunch kita orang jumpa Puan R.puan yang handle training kitaorang.dia tuh memang tegas lagi garang arr.kitaorang kena marah sebab sengal sangat minta buat training kat KKR(yang kejenya buat admin JKR jek..memang confirm la x gi site).dia kata kalao kitaorang nak minta tukar kitaorang kena cari sendiri.tahan jek la tinge ngan muka kena marah.garang benor..Puan R(bukan nama sebenar lagi..lalalala).dialog ngan ayat favorite Puan R.."Kalo ikut saya memang x boleh"..suara nak tegas.dia nih kecik jek tapi orangnya garang.aku yang besar dari dia 2x ganda pon cuak ngan dia..bukan takut tapi hormat..wakakaka.sejak bila aku reti hormat nih.bukan apa maksud masuk kandang kambing mengembek..masuk kandang harimau mengaum.aku tgh apply la peribahasa nih.lalala.giler btol.

Sebab kena cari tempat practical baru sendiri..aku pon merajin-rajinkan la mulut aku yang sedia rajin nih bertanya kata pakcik2x kat sini.dioarang kata ada tempat kat JKR Wilayah Persekutuan.tapi kena contact bahagian korporat kat situ laa..x kisah yang penting pakcik N(diaorang kata kena panggil abang baru cepat skit dia tolong).cis..nasib baik diaorang kelakar.gelak mengekek arr kitaorang.dia yang tolong call orang kat JKR Wilayah.yes..dia kata ada kosong.bole tukar sana.yea-yea..so..berdoa jek la kat Allah..aku ngan nani dapat tukar tempat lain.hehehe.insyallah.

No comments:

Post a Comment