Friday, April 24, 2009

sambil menyelam minum air..

aku cam biasa arrr..riang ria aidilfitri di mana sahajaa..walaupon ada Encik R..wakakaka~

nani dengan gaya site engineernyaaaa..wakakaka.

nani pon nak pose gakkk..lalalalla


riang ria di atas puncakk..blkg tuh scenery dia memang nice..


port kontraktor

tempat nih nak blasting lagi nihh...nak buat new allignment.

mesin yang akan "menyibuk" masa keje-keje blasting

pagi yang x brapa nak indah pagi tadi diserabutkan oleh adik aku yang suruh dihantar ke rumah kawannya utk berhibur.aku nih dah laa lambat nak gi keje..melambatkan lagi aku..x pe faraaaaaaaaaaa...pecut gi selayang cepat.sampai selayang..nani dah sampai dh.tengah ready jek nak gerak gi rawang.kami pon memulakan journey ke rawang.mcm biasa laa..sampai rawang lepak2x..pastu kuar leapk blkg gi lab..so ramai la abang2x technician kat blkg tuh.borak punya borakk..Encik R(rahsia arr nama) ajak kitaorang gi site..tapi kena bwk keter sendiri.apa lagii..keter nani arrr jadi mangsa.kami menempuh jalan yang penuh onak dan berliku dan berbukit bukau(padahal dah pernah dah gi site yang nih.berlakon plak x tau ada bukit bagai..lol)..x kisah laa..memang nice weii view dia.korang bole tengok seluruh bandar rawang.masuk nih kali ke 2 tgk view nihh..kalo berkelah kat atas nih baguih nihh..wakakaka..nice laa...walaupon panas terik.tapi angin2x sepoi2x still ada.Encik R kata nanti tempat nih nak buat kawasan perumahan..wohooo..aku dah jejak kaki dulu kat kawasan tuh(walupon aku pon aku bukan orang yang pertama.entah yang ke baper puluh..wakakaka).dah usha2x site..brief apa yang patut kami pon pulang.buat pengetahuan koranggggggg..office aku yang kat rawang tuh blkg dia ada hutan lipur kancing.so memang kena lalu..balik tuh dengan hajat besar aku ngan nani nak gi tangkap2x gambar..konon2xnyaa nak berkelah.tapi tebantut hajat kami yang sedia ada nya bantut.kena bayar parkingggggggggg..cissssssssss..aku cakap ngan abang yang jaga parking tuh."nak tangkap gambar kejap pon x leh ker bang?" abang tuh pantas jek jwb "x leh la kak.." kedekut taik hidung masin tol...x nak aku bayar.bukannya besh sgt pon(bengang punya pasal..lol).alaaaaaaaaaaaaaaaaa...kalo dok lama x pe gak nak bayar.nih kejap jek..apa kejadahnya.membazir jek.

setelah bengang-bengangan kitaoarang pon balik arr selayang..tengahari dahh wooo..x nak kitaorang makan kat rawang.kat area tempat kitaoarng keje tuh.ada 2 jek kedai makan..satu kedai mamak satu kedai melayu(yang mengecewakan)..aku rela makan kedai mamak laa wei..lol(padahal aku memang suka makan kedai mamak).balik selayang makan2x...pastu gi cuci keter nani..aku ngan nani pon apa lagi..grabb arr peluang balik..lol.sekarng nih tengah berehat kat umah..wakakakka.

No comments:

Post a Comment