Thursday, April 23, 2009

first day dah kena gi site..lol.

sah-sah la aku nak citer pasal first day aku training aku dah kena gi site..nampak x atas tuh?dah la mamat2x yang ada skali ngan kitaoarng tuh poyo nak mampus.ingat kitaorang nak sgt ke ngorat dia..weak :P...lol.semangat jek kutuk.x pe x mention nama.tapi tunjuk gambar jek...lalalala.kalo aku tau first day gi site.aku x pakai baju kurung yang aku slalu pakai gi kendurii..siap pakai kasut tumit lagii..waaa..nyesal den.basah kuyup baju aku ari tuh..lol.yang penting kitaorang semua disponsor makan tghari oleh en kontraktor yang baik hati.wakakaka.kan baguih semua kontraktor mcm nih..ni bukan rasuah ok.ni namanya nak ambik hati engineer.latihan sebelum masuk alam pekerjaan btol2x.lalalalla.gambar-gambar yang aku tunjuk kat korang nih terus aku ckp..budak engineering jek yang paham perasaan aku..lol.(dak lain pon paham gak..kalo cuba pahamkan laa).lalalalla~




pergh..korang tgk indon yang buat keje tuh..sempat lagi dia gosip-gosipan lagi tuh.x tahan..lol~





Pihak kontraktor yang baik hati blanja kitaorang makan ari tuh..lalalala~

perghhh..mari kita teka..mamat manakah yang poyo itu.lalalalala~

No comments:

Post a Comment