Thursday, April 9, 2009

yea-yea..

yea-yea..yea-yea..ari yang gembira.wakakaka.mana taknya,ari nih aku ngan nani dapat transfer gi JKR.lalalala...pagi-pagi kena buat keje.check senarai kontraktor kelas F kat bentong.tgk diaorang valid lagi ke x.sebab nak bagi duit..duit apa kejadah dah tadi puan tuh bagi kitaorang.apa kejadah ntah..aku pon x sure.yang penting aku jalankan tugas aku dengan begitu dedikasi skali.giler dedikasi aku..wakakaka.puan tuh memang baik.dia suruh panggil kakak jek.sama line ngan kitaorang..civil engineering gak.kitaorang citer pasal depatrment tuh.dia kata dok department tuh memang dok buat keje admin jek la..x de lain dah.giler x de kena mengena.dia kata gak ngan kitaorang.kalo keje x pe arr adapat gaji.nih traning ngan kerajaan..udah laa x dapat blaja apa.elaun haram nak mendapatnya.dia memang galakkan lagi menyarankan kitaorang pindah dari department tuh.lepas dah settle keje kitaorang.bapak nani tepon2x dia bgtau dia dah carikan tempat kat cawangan jalan kat JKR headquarters tuh laa..memang kecoh skit arr pagi tuh.kitaorang memang cuak giler sebab bapat nani nak jumpa Puan R.giler cuak..dah la Puan R tuh garang memang kitaorang arr jadi mangsa dia nanti.damn..nasib baik la nani kata ngan bapak dia supaya jangan jumpa Puan R..fuhhh..lega bapak dia x jadi datang

dalam kol 11 lebih camtuh..Puan S(bukan nama sebenar).datang bagi surat penukaran kitaorang.yea-yea..jangan jealous.kitaorang dapat tukar gi JKR cawangan jalan.Puan S suruh kitaorang jumpa Puan R..suruh inform arr.yela..x kan nak blah macam tuh jek.nampak benar kurang ajarnya.kena la jaga gak reputation Uniten.kang orang kata dak Uniten nih kurang ajar.kesian plak kat batch lain nanti kalo kitaorang buat palat.rasa sedey plak nak tinggalkan depatment.yela..semua pakcik ngan makcik kat sini memang baik2x lagi kelakar.memang ceria arr hidup kitaorang dok sini.sedey siot.dah la diaorang semua gi kursus ari nih.so x leh nak say goodbye kat diaorang.sayu jek rasanya..waaaaaaa...sedey dowh.sebab dah mcm ada bonding gitu.Puan2x kat sini semua kata kitaoarng x sudi nak stay kat situ.bukannya x sudi.tapi keadaanya x sesuwei dong.kitaorang pon melangkahkan kaki gi blok f.jumpa ngan timbalan pengarah JKR cawangan jalan.dia tuh memang lawak arr.hehe..sempat plak dia buat lawak tuh.satu arr yang aku perasan kat tempat nih kan..orang-orang besar kat sini.semua badannya "comei-comei"..ehek..adakah maksudnya aku berpeluang menjadi orang besar gak kat sini.wow..impresive.cita-cita nak besar.wakakaka.insayallah kalo ada rezeki x ke mana.gi plak tingkat baper yeak tadi..hehe.x ingat plak.x kisah laa..yang penting nama dia Encik R(bukan nama sebenar lagi..lalala).dia tanya kitaorang nak keje kat headquaters ke keje kat site.mesti la kitaoarng pilih keje kat site.x larat dah nak dok kat office jek.memang tdo jek la keje aku.kitaorang kena jaga project JKR kat rawang.tapi site office kitaorang kat area stadium selayang.dia kata kalo setakat nak gi site tuh kitaorang bole naik jip JKR.tapi nak gi site office kena la usaha sendiri.wow..impresive.nampaknya terpaksa la aku mengayuh keter wira manual bapak aku dari segambut ke area selayang.damn..hebat benar ke nak drive tuh.nak x nak kena la gak buat gerak gempur dari segambut.

part yang paling besh sepanjang dia bagi briefing tuh..dia kata pakaian bebas.asal selesa..yes.korang baca x ayat dia.pakaian bebas asal selesa dan bersesuain.baik punyaaaaaa..macam gi jenjalan la jawabnya.masyukkkk.tuh part paling aku suka arr.no baju kurung anymore..lagi kasut tumit bertutup lagi.wakakaka..yea-yea..bebas dari cengkaman tatasusila berpakaian.wakaka.dah la start keje lambat lagi..bos kitaoarng kata maybe start keje kol 9.30 am balik dalam kol 5.00 pm..masyukkkkk.nih baru la training namanya.wakakaka.ari nih bos kitaorang yang baik ati kasi kitaorang time off.masyuk..alasannya dia nak kitaorang bersedia dari segi minda.wakakaka.bersedia la sangat.memang cantik arr tuh..lepas gi pasar tani kat bawah blok JKR makan ngan semayang kitaorang pon ambik taxi gi sogo.apa barang jalan kaki..naik taxi sudah.haa..buat pengetahuna korang.selalunya kat bangunan kerajaan nih setiap ari selasa ngan khamis ada pasar tani kat bawah bangunan.memang sesuai la ngan orang kerajaan(hehehe..paham2x sendiri jek la).balik pada hal gi sogo.memang timing baik laaa.ari nih sogo card day..memang x berlengah-lengah laa.terus gi tingkat 7.ada sale..masyuk..masuk-masuk aku nampak perfume.wow..impresive.ada sale perfume elizabeth arden(btol ke aku eje nih?wakakaka..nasib arr).setelah melakukan aktiviti bau-bauan.aku memang rambang mata ngan idung arr nak pilih.last skali aku pilih perfume elizabeth arden meditranean breeze.fresh la bau dia.bau oren..bau buah-buahan.okla bau dia.x strong sangat.sesuai ke nak gi site?alaaa..macam x sesuai jek.x kisah laa.harga dia x payah citer laaaa.memang masyuk giler.murah nak mampus.aku beli perfume tuh 100ml rm 100 jek..woww..impresive.1ml=rm1.mana nak dapat?pasar lambak pon x dapat arr..kecuali pasar gelap(hehehe..aku pernah gak beli harga nih dulu kat pasar gelap).ikutkan ati aku memang nak beli lagi perfume lain.tapi memandangkan keadaan kewangan x membenarkan.terpaksa arr beli satu jek.pastu beli rocky sampai 8 kotak.nani plak beli t shirt.dah beli apa lagi..gerak balik arr kitaorang.malam nih kena arr tdo awal..sebab esok kena keje kat site.jeng-jeng.tengok jek la apa jadi esok.arap-arap x kena buli nanti.doa banyak-banyak.hehehe.

No comments:

Post a Comment