Tuesday, April 7, 2009

Industrial Training 2nd Day.

Adoi..ari nih dah masuk ari ke 2 aku buat industrial training ngan nani.kitaorang buat industrial training kat KKR(Kementerian Kerja Raya).Oklaa..kalo korang nak tau sebenarnya ada perbezaan antara Jabatan Kerja Raya dengan Kementerian Kerja Raya.Beza dua jabatan nih..satu buat keje admin satu buat keje design dan sewaktu dengannya.Aku ngan nani yang pada mulanya x tau maksud KKR akhirnya terperangkap kat bahagian admin yang x de kena mengena apa yang kita blaja kat kolej.Aku rasa mcm aku blaja admin la dulu.aku cuba gak flashback..aku before nih blaja kat uniten muadzam ker..seingat aku x de plak aku blaja kat uniten muadzam.lol.

Bapak bosannya pagi tadi..pagi-pagi hari dah kena rushing datang sini.bangun dah awal.aku x pe lagi bole bangun lambat skit.sian arr kat nani dia kol 6.30 pagi nak gerak datang tempat LI.Sebab umah dia jauh dari tempat training.sampai-sampai keje kena punch card.pastu duduk ternganga jek itulah rutin harian pekerja kerajaan. "bapak bosannya"..dah la mengantuk.bertambah-tambah mengantuknya.nasib baik la nih Training ada markah ngan ada orang nilai.kalo nih kelas..memang aku ponteng arrr.x de maknanya aku nak gi dok tercongok kat situ.memang x de keje langsung.menghitung masa jek bila nak lunch.kesimpulannya memang relax giler arr.tengahari kol 1 gi lunch.
Ari ni selasa..so ada pasar tani kat bawah block kitaorang training.memang sesuai la dengan konsep keje kerajaan.berhibur lagi berpesta.lol..pandai giler aku fitnah orang keje kerajaan.tapi setakat nih..tuh la yang aku nampak.mana la tau esok lusa berubah persepsi aku nih.kita tengok jek la nanti..kekekeke :D.petang skit dah segar skit..x de la selemau pagi tadi.sebab atas meja dah penuh makanan beli kat pasar tani tadi.hurm..petang ni baik ati skit.tolong-tolong orang kat office ni.at least cepat skit masa berjalan.kesimpulannya memang bosan arr training.nasib baik la ada nani.ada gak teman aku nak berhibur.wakakakka.hidup KKR(Sambil nyanyi OST JKR).

No comments:

Post a Comment