Thursday, April 23, 2009

ponteng-pontengan

mangsa kejadian cik nani..x sedar tuh aku ambik gambar dia..wakakaka.

wowwww..dah lama giler aku x tules blog.sebab aku x de mood.sedey mengenangkan nasib..ngan berpk mcm mana aku nak bgtau ayah result aku.adoi..serabut pale otak aku.byk sgt masalah timbul.lepas satu-satu..kan besh kalo aku bole dari semua masalah nih.sebab aku serabut sangat..smlm aku telah membuat satu rancangan jahat bersama nani..aku telah mengajak cik nani ponteng keje..lalalalla.kami pegi selayang mall(poyo jek..orang selayang x heran pon ngan selayang mall.wakakaka).kitaoarng bgtau kat akak tempat office tuh nak gi site ofiice kat rawang..tapi sebenarnya kami gi memonteng keje.dah la naik bas gi selayang mall.ok apa..kamikan adventerous(sebenarnya nak jimat minyak keter..lol).kami memulakan journey..memang adventerous sebab kami sesat.salah turun..jeng-jeng.tuh laa nak buat2x hebat lagi..kan orang tua-tua dah pesan malu bertanya sesat jalan.selayang capitol yang disangkakan selayang mall(buat malu ngan orang selayang jek).tapi x pe arr dapat gak usha-usha selayang capitol..ohh..ada panggung wayang rupanya..lalalala.baguih.tapi aku cuma nampak poster citer melayu.damn..citer melayu..lol.bukan underestimate.aku tgk gak citer melayu.tapi kat umah jek laaa..wakakakka.setelah memusing2x kan diri kat selayang capitol tuh selama x sampai 15 minit..kami pon mencabutkan diri..tunggu bas nak gi selayang mall plak nih..

tunggu punya tunggu..bas yang kami tunggu x muncul2x..akibat putus asa.kami pon naik taxi.sampai la kami ke destinasi yang ingin dituju.wow..besar gak selayang mall nih.nampak gahhh..tapi bila masuk dlm..wow..besh gakkk laaa.hehehe.jalan punya jalan.dey tambi..lapar laa.apa lagi makan timeee..makn mc d arr kata kol 12-3 rm5.90.tapi baik punya kakak mc d tuh pancing kitaorang suruh add rm1.20 kalo nak dapat large set.aku pon tambah jek laaa..kesian plak explain2x aku x nak(sebenarnya aku memang tamak.nak makan set besar jek..lol).dah makan-makan..apa lagi nalik arr..apa ada tunggu lama2x.masa dah kat area office kitaoarng tuh..cuak gak kalo kantoi.tapi memang sah kami kantoi..aku nampak keter encik A(waaa...kantoi).mana x nya kitaorang kata nak gi rawang.mamat yang jaga kitaoarng tuh dok rawang..tapi kitaoarng x gi.dan dia blk selayang.memang sah laa kitaorang kantoi.adoi..baru nak buat jahat skit.dah kantoi..huhu.x pe..aku dah pakat dah ngan nani.kalo kantoi..kata x sihat pastu balik umah..wakakakka.dah arr nak gi keje.dah lambat nih.lol.

No comments:

Post a Comment